Erasmus

               

 

WNIOSKI Z ANALIZA DANYCH NA PODSTAWIE ANKIETY UCZNIÓW

PODSUMOWANIE WYNIKÓW

  • W ankiecie wzięli udział wszyscy uczestnicy stażu tj. 14. kobiet i 2. mężczyzn.
  • W przeważającej większości stwierdzają, że są bardzo zadowoleni z przebiegu ich staży zawodowych. oraz potwierdzili, że zakres tematyczny zajęć w ramach stażu był zgodny z planem przedstawionym w trakcie spotkań informacyjnych.
  • Zdecydowana większość ankietowanych twierdzi, że podczas praktyk nauczyła się czegoś nowego w dziedzinie swojego zawodu (szczegółowe informacje powyżej w Ankiecie). Dlatego wszyscy ankietowani są zadowoleni z zakresu tematycznego zajęć odbytych w ramach stażu.
  • Uczniowie oceniają organizację stażu pod względem czasu, miejsca, tempa pracy jako bardzo dobrą i dobrą.
  • Wszyscy komunikowali się w języku angielskim oraz polepszyli swoją komunikatywność językową.
  • Odnośnie korzystania z narzędzi internetowych oraz portali społecznościowych jednoznacznie bardzo wysoko podkreślają swój stopień kompetencji w tej mierze oraz częstotliwość posługiwania się nimi.
  • Wszyscy pokonali swoje różne lęki i obawy odnośnie stażu zagranicznego.
  • Stażyści bardzo dobrze i dobrze oceniają swoją umiejętność nawiązywania relacji zawodowych z współpracownikami oraz klientami podczas praktyk w Faro.
  • Warunki pobytu podczas projektu zostały przez nich ocenione na dobre i bardzo dobre.
  • Wszyscy są zadowoleni z wyboru miejscowości, w której odbywał się staż, czyli Faro (Portugalia).
  • Praca zarówno polskich jak i portugalskich opiekunów oceniana jest przez uczniów, jako bardzo dobra i dobra.
  • Swoje zaangażowanie w pracę i wykorzystanie czasu podczas stażu uczniowie również ocenili bardzo wysoko.
  • Uczniowie stwierdzają, że zdobyta w trakcie stażu wiedza oraz umiejętności zostanie przez nich wykorzystana w przyszłości (np. w znalezieniu lepszej pracy
  • Jednoznacznie wszystkim odpowiada taka forma praktyk i nauki.

WNIOSKI

Przygotowanie organizacyjne i merytoryczne do stażu zostało dobrze przeprowadzone.

Stanowiska pracy były różnorodne, dlatego uczniowie z zainteresowaniem podejmowali kolejne działania i wyzwania.

Czas wolny był właściwie i ciekawie zorganizowany.